SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Ahad, 11 Julai 2010

ANWAR IBRAHIM SEORG PENDERHAKA BANGSA DAN NEGARA MALAYSIA.

Sebagai seorang pemimpin besar dalam negara ini, sungguh tidak patut Datuk Seri Anwar Ibrahim bertindak bersekongkol dengan Perisik Yahudi Antarabangsa yang berpengkalan di Amerika Syarikat itu. Secara logiknya apakah alasan untuk kita masih memberikan ruang dan peluang kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim ini menjadi seorang Pemimpin di Negara Malaysia ini. Dalam pada seluruh rakyat negara ini begitu marah dan membenci Israel dan kepimpinannya, Datuk Seri Anwar Ibrahim masih kental berbaik-baik dan memainkan peranan bagi pihak lanun-lanun jahat itu dalam muka bumi ini. Dalam pada kita marah diatas tindakan Israel menahan Kapal Marmara di Lautan Mediterrinian dulu itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim berusaha dengan wang ringgitnya dan kuasa kawan-kawannya untuk berucap di CNN atas agenda untuk berbaik-baik semula dengan tahyul-tahyul itu.

Kenapa kita masih tidak percaya dengan apa yang kita baca? kita dengar? dan kita lihat sendiri? Apakah pada rasa kita ini propaganda kerajaan BN semata-mata? Bahawasanya rupanya Datuk Seri Anwar Ibrahim itu masih tetapseperti ketika beliau menjadi Presiden ABIM dahulu. Bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim itu masih sama seperti ketika beliau menjadi Menteri Kewangan dalam Kerajaan BN dahulu? Kita sebenarnya mimpi disiang hari.

Apa yang istimewa sangat mengenai Datuk Seri Anwar Ibrahim itu? Sehingga kita sehingga titisan darah terakhirpun masih memberikan ruang dan peluang serta sokongan kuat kepada beliau? Dahpun beliau seorang kaki liwat, ditambah lagi dengan keseronokan beliau berbaik-baik dengan bangsa yang jahat dan bangsa yang sentiasa tidak ngam dengan negara islam dalam dunia ini.

Tiada ulasan: