SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Khamis, 5 Februari 2009

TINDAKAN SELANJUTNYA MEMBAWA LAGI 3 ORANG ADUN PAKATAN RAKYAT MENYEBERANG KE BN.

3 OARANG ADUN PAKATAN RAKYAT YANG MENJADI BEBAS BELUM MENCUKUPI DAN TIDAK KUKUH UNTUK BN MENERUSKAN KEPIMPIN DI PERAK. Tindakan yang sepatutnya dibuat ialah membawa lagi sekurang-kurang 3 Adun Pakatan Rakyat agar menyeberang ke Barisan Nasional. Tuduhan kepada dua Adun yang menjadi Adun Bebas itu sangat kritikal dan kemungkinan mereka benar-benar didapati bersalah dalam rasuah politik sangat cerah. Jika ini berlaku, ianya adalah satu bahawa kepada kekukuhan BN negeri. Oleh kerana itu cadangan saya dikira sebagai tepat pada masanya. Jangan lagi membazir waktu..dan buatlah tindakan sedari sekarang. Jangan takut pada tohmahan yang mengatakan strategi lompat parti adalah startegi tidak bermoral. DSAI sewenangnya mengimplikasi strategi ini.

Namun apabila negeri telah ditakluki, jangan sombong dan meninggi diri. Bekerjalah dengan baik dan terpuji. Menangi hati rakyat sekali lagi macam Tun Abdul Razak memerintah negeri.

Tiada ulasan: