SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Ahad, 12 Julai 2009

SAYA DAH MINTA BERKALI-KALI!!!!

Dan kelmarin, YAB Tan Sri Muhyiddin MENCABAR Nik Aziz atau siapa jua pemimpin PAS mengemukakan apa dia yang telah mereka lakukan demi pembangunan dan syiar islam di Malaysia sehingga 12hb Julai 2009 ini?????

Jangan kata LUTH adalah hasil usaha dan buah fikiran pemimpjn PAS!. Malah mereka sabotaj dan dengki dengan hasil usaha murni kerajaan BN/UMNO. Mereka sebaliknya menggalakkan rakyuat pergi haji atau umrah melalui pengajur lain selain LUTH.

Bank Islam yang semakin hari semakin cemerlang ini adalah usaha anak-anak dan pemimpin dalam UMNO. BUKAN PAS!!!!

Universiti Islam Antara Bangsa
Takaful Islam bagi memberikan alternatif kepada Insuran konvensional.
Menyemarakan syiar dan sinar keislaman di Malaysia adalah kebanyakannya hasil usaha pemimpin UMNO yang dikatakan UMPAMA kOMUNIS OLEH nIK aZIZ. Umpama Ayah Pin oleh Aziz Nik.

Kalau tak silap saya ada satu yang dihasilkan oleh PAS Kelantan. PAJAK GADAI ISLAM.
Yang lain langsung tak nampak. Bagi memperlihatkan kepada rakat semua, Nik Aziz kena jelaskan satu persatu apa dia yang PAS telah lakukan untuk menyemarakkan islam di Malaysia ini.????

Yang paling menyedihkan ramai orang islam terpengaruh dengan kaki loyar buruk melayu itu!!!
Hanya kerana melihat Nik Aziz menggunakan imej seperti rakyat biasa itu. Seolah-olah hanya style tersebut yang menyebabkan negeri Kelantan membangun seperti New York.

3 ulasan:

PAKCIK berkata...

Orang kelantan dan PAS berpegang kepada satu prinsip yang mungkin susah untuk difahami..

..kita sudah kalah, sejak dulu lagi dah kalah..kalau kalah dalam pilihanraya..memang kita dah kalah tapi tidak rugi apa-apa..tapi kalau menang..itu adalah bonus..

Anak Lenggong berkata...

Nik ajis nak komen camner pulak..sebab dia tak buat apa2 pun untuk pembangunan kat k'tan...setiap tahun buat rayuan kat kerajaan pusat tapi tak nak mengaku bila dalm ceramah..dia sendiri akui bahawa didalam pemerintahan nya satu masjid pun tidak dibina diatas perbelanjaan kerajaan kelantan..bina gereja tu ada lah...

bungaraya berkata...

Banyaknya kerugian yang anda rakyat Kelantan alami akibat kalah diperingkat persekutuan. Takkan lah PAK CIK tak dapat nak baca. Sampai satu peringkat gaji kakitangan kerajaan negeripun terpaksa dipohon dari persekutuan. Tapi dal;am masa yang sama pagi petang menghentam oarang yang selama ini membantu kita. Adilkah namanya tu. Berkenaan dengan prinsip yang sukar untuk difahami itu, jelaskanlah baik-baik agar ia lebih senang dan mudah diikuti rakyat lain. Jika baik tentu orang luar kelantan juga secara majoriti ikut serta. Tapi kalau sebaliknya berpakatlah kita menjauhkan diri daripada prionsip yang sukar itu. Dalam BN senangje. Pembangunan Umah adalah matlamat kita.