SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Rabu, 23 Disember 2009

Yang ini Macamana??? Campur Congak nak jadi PM!!

yang ini. Syiar liwat adalah!!!!!
Dahulu, Pak Hadi pernah mengeluarkan fatwa "mengkafirkan" melayu selain ahli PAS.
Saya tak nampak "aura" kepimpinan seorang mujahid diwajahnya.

Satu-satunya Ulamak yang berani mati mengatakan jahanam kepada UMNO, setelah hampir 60 tahun UMNO melalui ranjau-ranjau perjuangan menegakkan syiar islam dalam negara.
UMNO itu ahlinya Melayu. Melayu itu agama dianutinya islam. Ertinya menjahanamkan UMNO samalah seperti menjahanamkan islam itu sendiri. Layakkah beliau ini digelar Ulamak???
Tak usah kita terlalu memuji keterlaluan dengan mengatakan pemimpin UMNO itu "warak" sikapnya. Walaupun pada hakikatnya ramai pemimpin UMNO itu, tahap kealimannya lebih tinggi dari setengah pemimpin PAS yang kononnya memperjuangkan Islam sambil menafikan bahawasanya UMNOlah yang sangat banyak jasanya kepada syiar dan martabat islam dalam negara seantero dunia. Apatah lagi malaysia kita ini.
Melayu islam tengah dalam suasana hangat cuba dipesongkan kearah liku yang serba delima.
Betapa cantiknya islam bersemarak ketika UMNO memimpin negara. Apakah dibawah PAS nanti, Pemimpinnya memiliki kekuatan yang sama.
Melihat senario politik di Perak ketika era Pakatan dan suasana di Pulau pinang dan Selangor dewasa ini
Aku ragu akan keberanian PAS
dalam hal ini.
Maka setelah ku fikirkan masak-masak...
Aku tidak akan memutuskan jambatan
sokonganku kepada parti bangsa dan agama ku
UMNO/UMNO/UMNO/UMNO/UMNO