SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Ahad, 28 Februari 2010

PROGRAM JUARA RAKYAT anjuran UMNO BAHAGIAN LABUAN!!!!

YBM Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin, Menteri Wilayah Persekutuan & Kesejahteraan Bandar, Malaysia Merangkap Timb. Pengerui Badan Perhubungan UM
Aktiviti Kayak oleh Mahasiswa UMSKAL sebagai salah satu pengisian bulan pendidikan Juara Rakyat Wilayah Persekutuan Labuan.


Satu lagi gambar mengenai penyerahan Beg Sekiolah kepada kanak-kanak miskin tadika KEMAS semasa program.Saudara Kamil Dollah bersalaman dengan bapak Menteri sambuil bapak Menteri bertanyakan jumlah mereka yang telah mendaftar undi. Sdr Kamil menjawab bahawa daftar yang telah dibuat berjumlah 38 orang.
Salah satu pengisian ialah pertandingan mewarna oleh Kanak-Kanak Tadika KEMAS, Kanak-Kanak Sekolah Rendah seluruh Wilayah Persekutuan Labuan. Juga pertandingan Masakan kaum IBU.
Jumlah hadirin masa JUARA RAKYAT pertama di Wilayah Persekuituan Labuan Melebihi angka 2,500 orang.


UMNO Bahagian Labuan menyampaikan cenderhati kenangan kepada Menteri sebagai ucapan terima kasih UMNO Bahagiaan Labuan diatas kesudianh YBM Menteri merasmi dan melancarkan Progr5am Juara Rakyat.


Program Juara Rakyat adalah satu program yang sangat baik bagi memberikan kesedaran kepada Rakyat jelata betapa selama ini kerajaan dibawah UMNO/BN lah yang menjadi Juara kepada semua pembangunan dan kebajikan kepada frakyat Malaysia seluruhnya. Banyak lagi gambar yang dapat dipaparkan tetapi apakan daya masalah internet dan masalah teknikal



















































Tiada ulasan: