SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Rabu, 3 Mac 2010

DSAI seperti Telor di Ujung Tanduk!!!Dan tentu sekali diambang kemusnahan.

Sejarah akan mengenang beliau sebagai pemimpin yang kuat nafsu serakah meliwat kaum sejenisnya. Sejarah akan mengenang bahawa seluruh dunia sayang kepadanya kerana sikap meliwat tersebut ngam dengan budaya masyarakat antara bangsa. Dan tidak ngam dengan tata susila rakyat Malaysia yang berbagai kaum ini. Saya tidak yakin orang melayu bersetuju dengan perangai meliwat DSAI atau sesiapa sajapun. Saya juga tidak yakin dengan bangsa Cina maupun India maupun Kadazan maupun Iban atau orang alsi sakai dan semang juga tidak bersetuju dengan amalan meliwat seperti mana yang dilakukan oleh DSAI itu.
Bertahun-tahun sistem kehakiman kita sebuk dengan membicarakan hal butuh DSAI sahaja. Pada hal beliau adalah seorang pemimpin pujaan ramai anak-anak muda tanah air. Logik akalkah?????Kita heboh dan membising sepanjang tahun berbincang tentang DSAI menggunakan butuhnya untuk meliwat si Saiful, bekas Pembantu Khas beliau sendiri.?????
Seorang Anwar Ibrahim telah dituduh meliwat!!!!Cuba renungkan baik-baik dan tenang-tenang....
Meliwat!!Bukan suatu perbuatan yang seumpama bersedekah atau menderma atau berpidato atau bersyarah atau sembahyang atau mengaji Quran!!!Ia adalah perbuatan terkutuk dan dikutuk sangat-sangat oleh Allah SWT. Nabi Lut dan seluruh kaumnya ditenggelamkan dalam banjir besar akibat perbuatan meliwat tersebut. Untuk memuaskan nafsu bathin kita, Allah SWT telah menyediakan lubang kemaluan pada seseorang wanita akhil baligh itu. Kenapa dibantai pula lubang jubur????Jika ini benar, maka Anwar Ibrahim bukanlah manusia yang sama jenis dengan kita. Oleh kerana itu beliau layaknya dihukum sula saje.!!!!!
Saya tidak marah tetapi saya berkata benar. Kalau beliau hanya seorang rakyat biasa mungkin hukumannya hanya jentik saje kemaluan beliau dengan gelang getah. Tetapi ini beliau adalah seorang pemimpin dan merupakan Penasihat sebuah parti yang gah perkasa kononnya. Maka hukuman mestilah sesuai dengan kedudukan nya dalam masyarakat agar menjadi iktibar dan pengajaran kepada mereka yang suka meliwat belakang hari. Ini juga peringatan kepada kaum Singh yang sino0nim dengan perbuatan terebut, kata Zaharin. Aminnnnn...

Tiada ulasan: