SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Selasa, 11 November 2008

PENAYANGAN VIDEO DI SEK. RENDAH -kenapa dibangkang?

Sebelum penayangan video tersebut dibuat disebuah sekolah di Malaysia, saya ingin bertanya sudahkah anak anda melaksanakan sembahyang 5 waktu sehari? Adakah anak-anak anda berhenti dari meminum arak laknat itu? Masih terdapatkah dikalangan belia & beliawanis kita melakukan hubungan luar nikah? Perlakuan liwat sudahkah terhapus dari tanah air kita? Tindakan sesuka hati memfitnah dan memburuk-burukkan orang lain sudah diberhentikankah? Dan banyak lagi perbuatan sumbang yang dibuat rakyat kita yang beragama ISLAM. Baru-baru ini saya terbaca tentang dua pemimpin UMNO ditangkap Khalwat disalah satu kawasan Pulau Getah di Malaysia ini. Nasib baik betina dan Lelaki. Macamana perbuatan khalwat itu sesama wanita atau sesama lelaki. Tentunya ini juga berlaku di Malaysiakan?" Jadi kenapa usaha untuk menghalang semua ini dari terjadi di Halang?
Mereka yang bersuara menunjukkan kritikan itu sudahlah dirujuk kepada para cendiakawan islam? Kalau bercerita sewenangnya saja, saya boleh boleh kata bahawa semua manusia diatas bumi ini masih belum pernah masuk kubur. Oleh itu suasana disana tidak seorang pun yang tahu. Tapi itu saya cakap saja tanpa merujuk para ulamak.

1 ulasan:

Firol berkata...

Kerana yang membangkang itu yang takut pada kematian...baru sedar takut mati