SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Rabu, 3 Disember 2008

TUN KENAPA TERLALU MEMBENCI PAK LAH?

Tanda sokongan dengan penulisan dan pandangan blog KELAB PENYOKONG MAYA UMNO (KPMU-NET). Saya juga selalu menyatakan ketidakpersetujuan saya dan melontarkannya dalam ruangan komen dalam blog TUN DR MAHATHIR mengenai karenah beliau yang tak henti-henti melanyak Pak Lah. Keadaan ini membawa senario dimana ..."gajah sama gajah berkelahi, pelandok ramai sungguh mati ditengah-tengah"...Tidak hairan jikalau ramai blogawan bertindak 'kurang ajar' dalam penulisan mereka. Rupanya TUN yang ajar mereka.

5 ulasan:

Unknown berkata...

Salam Perjuangan...

Memang betul kata2 bungaraya...
Gajah sama gajah berkelahi, pelandok ramai sungguh mati ditengah-tengah...

Kerana Tunlah melayu berpecah..

Harap2 melayu akan sedar bahaya bangsa asing sedang mentertawakan bangsa melayu bercakaran sesama sendiri... melayu mesti bersatu...

Bangunlah Melayu... jangan Layu di medan pertempuran...

P/S.. saya akan suruh rakan KPMU siarkan ulasan bungaraya didalam komentar KPMU... i amat bermakna sekali bagi saya...

bungaraya berkata...

Thanks Bro Jinggo

USD berkata...

Salam,

Ada satu ceta yg sy nak kongsi,

Org Cina tanya, DI MANA MAU MAKAN sebab durang biasa makan di luar.

Org India tanya, APA MAU DIMAKAN sebab durang kurang makan

Org Melayu pula lain macam, SIAPA MAU DIMAKAN. Agak2 sebab apa?

sumandak bayu berkata...

Salam Bro

Mohon istiharkan perang jihad ke atas blog ni yang telah menghina Islam http://surind.blogspot.com/2008/12/hajj-most-shameful-journey-in-history.html ... Sumber diperolehi daripada ahli BPN FAZRULLs

paneh berkata...

Kenapa Tun membenci Paklah? Saya rasa Tun tidaklah membenci Paklah. Cuma mungkin beliau tidak mahu legasi Melayu 'punah' disebabkan kelemahan Paklah mentadbir dan mudah dipengaruhi oleh orang-orang berkepentingan. Saya menyarankan agar tuan membaca buku "will barisan nasional survive beyond 2010" tulisan mathias chang iaitu bekas setpol Tun Mahathir. Banyak lagi sebab lain yg mgkn boleh menjustifikasi kritikan Tun terhadap Paklah dan juga disarankan tuan bertemu janji dengan Tun sendiri utk mengetahuinya. Saya rasa beliau tidak kisah menerima tetamu kerana saya pernah melakukannya. Mungkin serba sedikit tuan akan tahu kenapa.

Saya tidak setuju dgn pernyataan sbb Tun Mahathir Melayu berpecah. Jika adapun Melayu yg dikatakan berpecah itu hanya Melayu dalam Umno yang hanya mementingkan periuk nasi sendiri daripada mencegah yang mungkar.