SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Isnin, 9 Mac 2009

JANGAN LUPA AKAN SUMPAH SAIFUL!!!!


“Bismillahirrahman nirrahim.
Pada hari ini,
15 Ogos 2008,
saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan,
No Kad Pengenalan 850706-01-5687
dengan ini sesungguhnya
dengan nama Allah
Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang
berikrar
dan
bersumpah
seperti berikut….
A’uzubilahiminasyaitanirrajim.
Bismillahirrahman nirrahim.
Wallahi…
Wabillahi….
Wata’alahi.
Saya bersumpah
bahawa saya
telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim
pada 26 hb Jun 2008
iaitu pada tarikh tersebut
Datuk Seri Anwar Ibrahim
telah memasukkan zakarnya
ke dalam lubang dubur saya.
Jika saya berdusta,
atas pengakuan ini,
maka saya
berdusta terhadap Allah
dan saya sanggup menerima azab,
laknat dan kutukan
daripada Allah hingga ke kiamat.
Wallahualam.”

2 ulasan:

perunding berkata...

Kat pp44 terbukti tak berkesan.
liwat di pp44.
hudud di kt36
cubalah derhaka di btgantang p59.

Jumayatara berkata...

Jangan main belakang!

Perhatian kepada suami-isteri : Kempen KELUARGA BAHAGIA
Hentikan amalan seks oral. Hargai dan hormati bibir-bibir merah isteri anda, bibir yang mengaji kalimah-kalimah suci, bibir-bibir yang mendidik anak-anak anda.