SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Isnin, 9 Mac 2009

Kalau Anda Perwakilan UMNO, Siapa yang anda UNDI?

1. Antara Tiga pemimpin yang bertanding sebagai Timbalan Presiden UMNO tersebut, siapa yang anda undi?

a. Tan Sri Mahyuddin Mohd Yassin

b. Tan Sri Muhamad Haji Mohd Taib

c. Datuk Seri Mohd Ali Rustam.

3 ulasan:

.@blogger.com berkata...

Salam chilliriver,
Saya ahli BPN, Pahang - namun blog saya masih tiada dalam link tuan. Harap dapat dipertmbangkan hika layak dan bersesuaian. Terima kasih - bERANIKAN hATI > http://braveheart-blogger.blogspot.com

. berkata...

tuan,

kita lambung buah dada .. eh, silap. kita lambung buah dadu untuk tentukan siapa yang kita nak pilih. amacam?

:)

Unknown berkata...

cHILLI,

Alamak...poblemla...nak pilih....kalau dari sudut projek, aku pilih Mat tyson, banyak kawan kawan aku kaya dibuatnya. Kalau dari sudut idea, aku pilih mat sembab...dia ni manyak idea...antaranya convert rezab melayu jadi tanah komersil dijohor,...jadikan air terjun kota tinggi komersil dan kasi sama adik dia, pertanian adalah satu "perniagaan". Mana ada orang lain idea brilliant macam tu. Ali ketam ni paling koman, sejak dia jadi presdien MBM pun aku tengok tarak apa dia bikin, tapi kalau aku harapkan fulus paling tinggi masa pemilihan aku akan pilih dia ni...best punya kautim. tetapi secara ikhlas dari hati aku...akan kubiarkan kerusi timbalan kosong , dari kasi kat 3 malaon ni

Navy pencen