SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Isnin, 16 Februari 2009

Betulkah Kaum Bukan Islam Bebas Melakukan SEKS di Malaysia?

Soalan pada tajuk saya diatas ini perlu dijawab oleh Ketua-ketua agama Kristian, Buddha, Hindu dan sebagainya yang bukan Islam. Betulkah kaum bukan islam bebas mengamalkan Seks Bebas dalam negara ini? Saya juga ingin bertanya kepada isteri-isteri dari kaum-kaum tersebut. Relakan mereka melihat, mendengar dan bersama dengan perempuan simpanan suaminya duduk serumah dan melakukan perlakuan seks seranjang bertiga?

Jika saya tak silap, lelaki cina hanya diberi kebenaran untuk berkahwin dengan seorang perempuan sahaja. TIDAK BOLEH BERPOLIGAMI. Larangan ini bukan bermaksud membolehkan mereka menyimpan perempuan simpanan. Begitu juga halnya dengan kaum India. Tetapi memang sifat manusia, lagi dilarang, lagi bertambah-tambah seronok dibuat mereka. Bagi perempuan yang belum berkahwin, tentu sekali di larang keras untuk mencuba-cuba melakukan hubungan luar nikah tersebut. Larangan ini bukan sahaja berlaku dikalangan penganut agama islam, malah juga bukan islam.

Elizebath Wong adalah wanita bujang yang berusia 37 tahun dan belum berkahwin. Tapi telah mengamalkan hubungan luar nikah yang pada anggapan saya sangat terlarang. Jika ia dibenarkan, kenapa takut malu dengan masyarakat? Menguatkan anggapan tersebut, bila mana beliau sendiri menuduh bekas boy friendnya yang mengambil gambar beliau ketika tidor. Menghairankan bagaimana boy friendnya itu boleh masuk kerumah jika dikunci dimana ketika beliau dalam keadaan telanjang bogel. Tentulah boy friendnya itu telah berada didalam rumah tersebut bersama Eli sebelum dan selepas beliau membogelkan dirinya.

Setahu saya, yang tak malu berbogel depan orang, hanyalah makluk yang bergelar binatang. Bukan manusia kerana mereka memiliki tata susila dan kesopanan sejak leluhur lagi.

4 ulasan:

irsh berkata...

Sebagai seorang EXCO dan Ahli DUN, jika bahagian sulit diri sendiri tak boleh dijaga, bagaimana nak diletakkan kepercayaan kepada menjaga Fail-fail Sulit Kerajaan?

Ramlen Salleh berkata...

Barang yang sulit dan rahsia tidak perlu didedahkan dan diperlihatkan.. tetapi kalau terlihat jua apa kan daya.. terima sahajalah.. itu cuai namanya..Tapi kes DUN selangor ni.. masti orang gaji punya kerja....

biskut berkata...

jangan buat cite bodoh. sesapapun tak perlu takut kalau berakhlak.

bill clinton pun terima akibat sebab ade skandal ngan lewinsky

Tanpa Nama berkata...

Doa selamat agar penyatuan orang melayu tidak longgar oleh dakyah orang-orang kafir dan DAP dan orang yang besekongkol dengan DAP.

"Segala kepujian dan kesyukuran dipersembahkan ke hadhrat-Mu ya Allah di atas limpah rahmah perlindungan kepada kami sekalian dengan aman tenteram, sihat wal’afiat dan selamat sejahtera. Kami memohon kepada-Mu ya Allah semoga diperkukuhkan perpaduan, dipereratkan persaudaraan dan diperkuatkan keazaman, hasrat dan cita-cita agar sentiasa mendapat keredhaan-Mu ya Allah".

"Kami juga memohon kasih sayang-Mu ya Allah agar jiwa dan kehidupan kami berada dalam aman di dunia agar kami dapat mengimarahkan bumi sepertimana yang Engkau perintahkan, maka daripada Engkaulah sahaja ya Allah kami memohon bantuan dan pertolongan".

"Kami dengan segala rendah diri memohon agar Engkau kurniakan kami dan hamba-hamba-Mu sekalian dengan taufik dan hidayah, sentiasa di bawah pimpinan dan petunjuk-Mu ya Allah, mudah-mudahan segala usaha dan amal yang kami tunaikan akan mendapat sepenuh kejayaan dalam keredhaan dan restu-Mu di sepanjang zaman".

"Berkatilah negara Malaysia ini dan rahmatilah di bawah perlindungan-Mu sekalian yang bersangkutan dengannya semoga mendapat pertunjuk dari-Mu ke jalan yang Engkau redhai serta dengan penuh kehormatan dan kesucian, di samping meninggikan syiar-Mu dalam semua bidang".

"Peliharakanlah kami dan negara kami daripada segala bala bencana. Jauhkanlah kami sekalian daripada segala ancaman dan pengkhianatan. Bersihkanlah negara kami dari segala anasir jahat. Pandulah kami semua ke jalan yang benar, adil dan saksama dalam melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan.".

"Kekalkanlah ya Allah kebenaran, keadilan, perpaduan, ketenteraman dan kemakmuran dalam negara bertuah ini".


View Profile: Rantong™