SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Selasa, 16 Disember 2008

KEUJUDAN SPRM, UMNO memang MENGOTA janji.

Sekarang ini Kerajaan BN dimana UMNO tulang belakangnya telah berjaya mengotakan janjinya untuk berusaha dengan gigih dan bersungguh-sungguh menghapuskan RASUAH di Malaysia ini.
Penubuhan SPRM ( Suruhanjaya Pencegahan Rasuah malaysia ) adalah satu bukti kukuh yang tidak boleh dinafikan oleh sesiapa sekalipun. Semua mereka samada pemimpin besar, kecil atau rakyat marhain sekalipun tidak akan terlepas dari tangkapan SPRM jika terbukti masih mengamalkan budaya yang jijik itu. Kalau pemimpin, maka tidak kira ia memimpin Parti Pembangkang maupun Kerajaan, nescaya dalam penjaralah tempatnya jika masih ingin mengamalakan budaya Rasuah. INGAT...keseronokan anda semua bermain rasuh sudah sampai kehujung jalan.
Kepada Kakitangan SPRM, jangan anda umpama pagar makan padi. Anda yang diharap, maka anda pula yang tertiarap.
Kepada Rakyat malaysia seluruhnya..ini adalah khabar berita yang mengembirakan.
Kepada kakitangan diperingkat Teknikal dan Kejuruteraaan di MKT-MKT diseluruh negara, zaman anda ingin makan Udang Harimau sudah berlalu. Gaji biasa tidak membolehkan anda membeli dan menggunakan kereta mewah selepas ini.

Tiada ulasan: