SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Isnin, 16 Mac 2009

Datuk Ibrahim Yahya dilantik Ketua Pengarah RTM.


Datuk Ibrahim Yahya dilantik Ketua Pengarah RTM

Tahniah kepada Datuk Ibrahim Yahya,
bekas Panel Pemikir JASA,
yang telah dilantik
ke jawatan Ketua Pengarah Jabatan Penyiaran (RTM) mulai hari ini.
Datuk Ibrahim, 48, menggantikan Datuk Abdul Rahman Hamid yang kini bertugas sebagai Penasihat Penyiaran Digital kepada Menteri Penerangan sejak 2 Jan lepas, menurut kenyataan Kementerian Penerangan hari ini.
Pelantikan ini sesuai dengan pengalaman luas beliau dalam bidang media dan penyiaran.
Beliau juga dikenali dalam dunia blogger sebagai Ibrahim Tiger, sebelum ini merupakan Penasihat Media kepada Menteri Penerangan. Beliau juga pernah berkhidmat sebagai pengurus ehwal semasa dan penyiaran TV3 dan ketua pengarang berita Berita Harian.


Saya juga mengambil kesempatan disini untuk mencadangkan kepada Datuk agar mengedarkan borang keahlian UMNO kepada semua kakitangan RTM dengan segera. Kakitangan RTM sepatutnya menjadi ahli UMNO. Jika mereka inginkan kebebasan dalam memilih parti yang diingini, saya cadang mereka bekerja ditempat lain seperti dalam sektur swasta.
.
Tahniah Datuk.
.

1 ulasan: