SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Ahad, 15 Mac 2009

Kalau sering bergaduh bagaimana nak tolong Nik Nur Madihah Nik Mohd dan yang seumpama dengannya?

Kerajaan, Pembangkang atau NGO,s akan menanggung dosa yang amat berat jika lalai dalam memberikan sebarang bantuan perlu kepada Nik Nur Madihah Nik Mohamad. Budak pintar ini mesti diberikan bantuan dalam meneruskan pengajiannya hingga keperingkat tertinggi yang ia mampu. Anak-anak pintar serupa ini jumlahnya ramai dan berada didalam setiap daerah dinegara ini. 20 tahun lagi mereka akan menjadi dewasa dan cukup kematangan sebagai rakyat yang akan menjadi penggerak keatas kemajuan bangsa, agama dan negara. Ruang mereka hendaklah dibuka luas dalam segala bidang termasuk kepimpinan negara.

Mereka yang dianugerahkan Allah dengan otak genius inilah yang akan menjadi pengharapan bangsa, agama dan negara dimasa mendatang. Janganlah kita sia-siakan. Jika kita alpa jangan hairan bilamana mereka menjadi ketua demonstrasi jalanan suatu ketika kelak. Anak-anak yang genius seperti ini, jika tersalah arah dan perlakuan, bisa menjadi genius dalam bidang yang membawa kemudaratan kepada nusa dan bangsa suatu hari nanti. "Menjadikan tenaga nuklear bukan untuk pembangunan umat manusia, malah untuk menjahanamkan mereka".

Oleh itu prihatinlah dan bermulalah dengan langkah yang diredhai Allah SWT. Amin...

2 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

Tuan, apa kata jadi keluarga BPN ? just follow beberapa step utk itu.

Hubungi saya jika minat !

bungaraya berkata...

PPC,
Saya memang dah ahlipun.
Mungkin hanya dalam jiwa saja kot.
Mungkin kaedah pendaftaran yang teralpa. Cuba jelaskan.
Thanks.