SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Khamis, 11 Jun 2009

TERTIPU OLEH SYARIKAT PEMINJAMAN BERLESEN.

WAHAI ORANG-ORANG LABUAN SEKALIAN!!!
Sesiapa yang telah ditipu oleh Syarikat Peminjaman Berlesen dengan mengenakan bunga yang tinggi sehingga 12 % sebulan, sila hubungan saya melalui blog ini. Sekarang!!!!
Saya rasa terpanggil untuk menghimpunkan anda kerana anak saya telah tertipu dengan interest dikenakan kepada pinjamannya sebnyak 12% sebulan.
Diharap Tuan-Tuan dan Puan-Puan menghubungi saya dan kita akan bawa perkara ini kepihak berwajib segera.!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 ulasan:

hasellusiby berkata...

salam tumpang ziarah. jika ada yang berminat dengan teori konspirasi, sejarah nusantara yang hilang, sufism, kebangkitan akhir zaman..sila lah ke nusanaga.blogspot.com

harap salam ukhwah akan bertaut demi masa depan..sekian