SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Isnin, 1 Februari 2010

Bulan Februari ini Malapetaka bagi DSAI. Beliau Terjun Dengan Labu-Labunya.

DSAI UMPAM sI lUNCAI tERJUN dENGAN lABU-lABUNYA DALAM BULAN fEB 2010 INI.

Bukan sedikit pancaroba yang terpaksa diharungi oleh Sdr Anwar Ibrahim dalam ranjau perjuangan peribadinya untuk menjadi seorang Perdana menteri Malaysia. Tentunya ini telah tertulis sejak beliau belum lahir diatas muka bumi ini lagi. Perjanjiannya diLuh Mahfuz dengan Allah SWT. Cuma Sdr Anwar Ibrahim tidak mengetahui setiap perkara didalam perjanjian itu.
Sebagai umat yang menganut agama sebenar dari langit ini, kita wajib percaya bahawa semau perkara yang berlaku keatas diri kita adalah telah ditentukan sebelum lagi kita lahir kedunia ini.
Sesiapa yang memahmi apa itu Qada dan Qadar serta takdir kehidupan sudah tentu memahmi akan keadaan ini sedalam-dalamnya.

Namun kerana esok dan lusa serta seterusnya semua peristiwa tersembunyi dan hanya Allah yang mengetahuinya, maka seperti juga anda, Sdr Anwar Ibrahim tetap mencuba mengelak diri dari malapetaka yang berkemungkinan melanda dirinya dan seluruh keluarganya serta seluruh Pemimpin dan penyokong Pakatan Pembangkang.

Saya dah kata dulu, bersedialah anda semua dengan alasan basi yang direka-reka demi untuk menjaga reputasi dan malu diri anda sendiri. Kali ini memang sukar untuk Sdr AnwarIbrahim untuk melepas diri dari perbuatan nafsu buas yang telah dilakukannya. Perbuatan itu sangat bertentangan bukan sahaja dengan agama kita atau mana-mana agama diatas buma bumi ini, malah ia juga tidak sesuai dan serasi dengan norma murni kehidupan masyarakat timor di Asia ini.
Himpunlah sebanyak dan seramai manapun Lawyer untuk membantu beliau, namun fakta tetap fakta. Hanya lawyer yang penipu dan mengubah fakta sahaja yang mungkin bisa melepaskan Sdr Anwar Ibrahim dari tuduhan bersalah meliwat Saiful. Saya dah kata tuduhan yang dibuat oleh Saiful bukanlah direncanakan oleh musuhpolitiksdrAnwar, tetapi perbuatan meliwat Saiful sememangkan dilakukan oleh Batang kemaluan Sdr Anwar Ibrahim sendiri. Gambaran awal jelas membuktikan Sdr Anwar sememangnya melakukan perbuatan tersebut. Beliau enggan membuat sumpah laknat, beliau berusaha keras untuk menangguhkan perbicaraan mahkamh sehingga pru ke 13., Pada awal peristiwa ini dihebahkan, Sdr Anwar Ibrahim cuba lari dari Malaysia dengan mendapatkan suaka politik di Kedukaan Turki., Beliau cuba menutup kes ini dengan "perlakuan peristiwa politik" di PP, Perak dan Selangor juga Kelantan. Namun undang-undang tetap undang-undang. Pakatan Rakyat jangan hanya pandai menuduh Kerajaan BN jahat, tidak adil, tidak saksama dan berbagai-bagai lagi. Mereka sendiri kekecutan untuk menghadapi perbicaraan dalam mahkamah. Dan ternyata kini pintu mahkamah seakan dah pun terbuka untuk pemimpin yang mereka agung-agungkan selama ini.

Aku dulu hairan bagaimana batang kemaluan kita boleh dimasukkan kedalam lubang jubur, sedangkan lubang itu penuh dengan najis manusia. Tidakkah ia akan mengotorkan kemaluan kita dan menimbulkan bau yang busuk.?????Macamana Anwar Ibrahim, seorang yang bercita-cita nak jadi Perdana Menteri boleh melakukan perbuatan sedemikian. Dan Isterinya menyokong sehingga saat ini????

Ini satu peringatan kepada para mahasiswa bahawa lain kali jika nak menyokong seorang pemimpin itu, kriteria bukan sahaja pandai berpidato. Tetapi juga harus memilih peminmpin bodoh yang tidak cekap dalam dunia liwat meliwat.

Tiada ulasan: