SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Rabu, 3 Februari 2010

Kenapa Sukar Sangat Nak Percaya Anwar Ibrahim seorang Kaki Liwat???

Mungkin kerana sebelum ini Anwar Ibrahim terkenal dengan pembawaannya yang sangat islamik kot? Atau kerana imej seorang pemimpin melayu terhebat? Atau juga kerana perbuatan meliwat itu kenampakkannya sangat bertentangan dengan wajah keislaman yang dibawanya kemana-mana? Maka ramailah penyokongnya berkumpul kemana saje beliau bertandang dimajlsi keramaian. Maka bila beliau berpidato dimana sudut sekalipun, tidak sah jika penyokongnya tidak rioh bertepik sorak, tanpa kagum dan berbangga dengan Saudara Anwar Ibrahim itu.

Adakah pernah terfikir diminda anda semua itu kepura-puraan si Anwar Ibrahim itu? Akupun dulu tidak terfikir dan aku juga pernah menjadikan beliau ini idolaku, terutama ketika bergelar mahasiswa di Universiti tempatan. Mujurlah usiaku jauh lebih muda drp beliau. Jika tidak tentu akupun ikut serta dalam demonstrasi Baling yang diperjuangkan oleh beliau. Bossku sendiri juga merupakan orang yang menyayangi Sdr Anwar Ibrahim suatu ketika dulu. Dan bossku tergolong bersama Sdr Anwar Ibrahim didalam peristiwa perjuangan Baling itu. Namun kini Bossku tidak lagi bersama beliau. Boss ku sptku juga telah menjauhkan dirinya dari bersama-sama Sdr Anwar memperjuangkan sesuatu yang kabur dan penuh kegelapan itu.

Kalau anda ingat kepada sebuah cerita berjodol "Syaitan Putih", tentu anda tersangat insaf, bahawa sanya setinggi manapun keimanan seseorang itu, jika kurang berhati-hati, akhirnya akan terjerumus dengan godaan Syaitan jua. Oleh itu sentiasalah berwaspada agar ia tidak berjaya menghasut dan mengoda kita pada setaiap saat dan ketika. Terlali satu saat, maka kita akan terus terjerumus, terutamanya yang bergelar dan berimej pemimpin agama dan bangsa.
Anwar Ibrahim sebenarnya lali dan alpa. Beliau ingat harta dan kuasa adalah segalanya. Beliau lupa diatas sana Allah sentiasa melihat hambanya yang alpa ini. Lantas membiarkan Syaitan untuk turun mengoda dengan menghantar Menteri-Menteri Syaitan yang tinggi kebijaksanaanya. Agaknya sudah tentulah lebih hebat dan perkasa dari Sdr Anwar Ibrahim.

Sdr sekalian, akhirnya apabila yang bergelar Wali Allah itu sembahyang 5 waktu sehari semalam dengan khyusuknya, maka Syaitan Putih itu juga bersembahyang 5 kali sehari semalam, malah ditambah lagi dengan sembahyang sunat yang banyak melebih Wali Allah itu. Saitan Putih itu juga mengerjakan Puasa lebih tekun dan tawadhuk drp Wali Allah itu, sehingga Wali Allah itu merasa hairan dan bengong, kenapa masih ada manusia lain yang boleh melebihi dirinya. Sehingga suatu ketika beliau bertanya apa sebenarnya yang boleh beliau pelajari untuk mengerjakan suruhan Allah SWT seperti yang Syaitan Putih itu lakukan? Maka akhirnya Syaitan Putih itu pulalah menjadi guru kepada Wali Allah itu. Dan peluang keemasan yang ditunggu ini telah digunakan sebaiknya oleh Syaitan Putih itu untuk menyesatkan Wali Allah itu. Sehingga akhirnya Wali Allah itu merogol dan membunuh Puteri kepada Raja negeri dimana ia bermastautin itu. Apabila Wali Allah itu didapati bersalah, ketika beliau hendak dihukum gantung, sekalilah syaitan putih itu mencadangkan jalan penyelesaian. Dengan mengikuti arahannya, Wali Allah itu akhirnya murtad dan mati dalam kekafiran.

Cerita ini menjelaskan kepada kita bahawa walau tinggi mana taraf anda sekalipun, hatta anda Nik Aziz, atau Pak Hadi atau Anwar Ibrahim sekalipun, jika kurang waspadanya, akhirnya tidak mustahil akan terjerumus dengan godaan Syaitan Putih itu. Dan kini pada rasa saya Sdr Anwar Ibrahim sedang mengalaminya. Peristiwa Anwar Ibrahim yang penuh dengan malapetaka liwat ini berlaku sejak 1998 lagi. Kini tahun telah berubah kepada 2010, yang bermakna telah lebih kurang 11 tahun Anwar Ibrahim bertungkus lumus mencuba menyelamatkan dirinya drp bencana ini. Bagaimana beliau nak menipu Allah SWT???????Astaghfirullah...Bolehkah????

Dewasa ini di Kuala Lumpur, Di Pulau Pinang, Di Kota Kinabalu dan lain-lain lagi kawasan dalam negara ini, bukan sedikit mereka yang ketageh buntut manusia. Yang menjadikan teman lelakinya sebagai kekasih. Jangan cakap lagi wanita dengan wanita melakukan hubungan seks.
Manusia dengan anjingpun ada. Kata orang dunia ini dah nak qiamat. Macam-macam, macam-macam. Sama-samalah kita tunggu dengan sabar keputusan yang akan dibuat oleh mahkamah kelak. Asalammualaikum

3 ulasan:

BelokKiriKanan berkata...

Pakcik,
Tajuk di atas juga boleh ditukar kepada "kenapa sukar sangat nak percaya AI BUKAN seorang kaki liwat?"...

Orang Umno percaya AI kali liwat sementara orang PKR percaya ia satu fitnah untuk menutup mulut beliau dan menyumbat beliau ke penjara semula. Zaman semakin canggih, bukti boleh direka dengan mudah sekali. Cuma sepatutnya dulu Saiful berbincang baik-baik dengan SB untuk pasang CCTV yang tersembunyi di kondo itu, jadi bukti lebih terang dan bersuluh.

Saya tidak berminat untuk mengikuti kes ini sebab saya bukan penyokong kuat PKR atau AI, cuma saya dapat meneka kesudahan drama ini yang bakal berakhir di Sungai Buloh.

PAS Cawangan Bukit Sentosa 2 berkata...

Saya setuju pendapat Belokkirikanan cuma nak tambah .Sdr rujuk media Kerajaan di mana Najib pada mulanya berkata tidak kenal dengan Saiful,tetapi bila media kerajaan dan wartawan terus menerus tekan barulah Najib kata Saiful ada datang kepadanya kerana nak mohon biasiswa(walaupun kena tendang UNITEN) .Lepas tu melarat kepada Saiful mengadu dengan Najib dan Najib pegang tangan Saiful.
Ini sebelum Saiful buat laporan. polis dibuat

Suara Rakyat Kunak berkata...

Jika anda semua tahu tentang mainan Politik. Ini la dia mainan Politik yang sangat kejam. Jika la PKR tak ada kursi di Parlimen, perkara ini tak akan terjadi. Di sebabkan DSAI 5 Buah Negeri jadi tawanan Pembangkang lah, terjadi nya Derama 1998 berulang kembali. Anda semua masi ingat peristiwa RAMPAS KUASA DI PERAK. KES ATANTUYA, dan bermacam macam lagi kes, besar besar. Tapi Semua mereka yang menguasi nya. Ini la yang di nama kan POLITIK KOTOR< KEJAM DAN BODOH