SALAM 1MALAYSIA & SALAM SEJAHTERA

Tuan/Puan juga dijemput untuk melayari Face Book saya dialamat facebook.Iraman. Selain daripada kita dapat merapatkan lagi hubungan silatulrahim sesama insan, ia tentu sekali akan dapat mencambahkan lagi fikiran bernas dan bermanafaat kepada agama, nusa dan bangsa.

Isnin, 2 Mac 2009

Kalaulah ANWAR IBRAHIM didapati BERSALAH???

Setelah hampir 6 Bulan berbalah, saya bersyukur kehadirat Allah s.w.t kerana dengan izin-Nya, perbalahan mengenai tempat untuk perbicaraan kes saya ini akan di muktamadkan juga. Semalam, Hakim Mohamad Zabidin Md Diah telah menetapkan keputusan semakan perbicaraan akan diputuskan pada hari Khamis 5hd Mac 2009.Pada saya, walau apapun keputusan pada 5hb Mac ini, saya redha kerana saya yakin bahawa Allah s.w.t itu Maha Mengetahui, dan setiap yang berlaku itu saya pasti ada hikmah disebaliknya. Saya hanya mampu bersabar, berdoa dan berserah sepenuhnya kepada-Nya.Sebagai mangsa, saya hanya mohon untuk diberikan keadilan dan peluang bagi saya menunaikan tanggungjawab saya iaitu memberi keterangan.Saya juga ingin mengambil kesempatan untuk merakamkan penghargaan buat barisan pendakwa raya dan pihak-pihak lain yang telibat diatas komitmen dan yang diberikan selama ini. Saya berdoa agar Allah s.w.t memberi mereka kekuatan serta tawfiq dan hidayah untuk berhadapan dengan hari perbicaraan utama kelak.Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!SAIFUL BUKHARIsumber - mohdsaifulbukhari.blogspot.com

mEMO: KALAULAH ANWAR DIDAPAI BERSALAH DIDALAM PERBICARAAN ITU KELAK, APA AKAN JADI?
Apakah PKR masih relevan ketika itu?
Apakah penyokong Anwar masih tak reti-reti juga lagi?
Apakah penyokong Anwar masih berusaha menegakkan benang basah?
Bagaimana dengan Nik Aziz dan Pak Hadi Awang serta penyokong PAS semua?
Masih salahkan UMNOkah?
Seeloknya mengaku saja lah. Kita hidup diatas bumi ini bukannya nak meruntuhkan tamadun!!!Kita adalah Khalifah Allah dan ini Nik Aziz tentu memahmi secara lebih mendalam.
Kami dalam UMNO tentu sekali merasa simpati diatas emosi dan salah percaturan harapan anda semua.
Saya katakan lebih awal.
Sedari sekarang ini..
Bersiap siagalah dalam jiwa anda..demi agama, bangsa dan negara...menerima hakikat bahawa Anwar Ibrahim akan sekali lagi masuk penjara akibat MELIWAT.
Kembalilah kepangkuan wadah perjuangan bangsa dan agama..UMNO.
Hanya satu-satunya dan bukan PKR bukan PAS tetapi hanya UMNO
yang kini ternyata sudah
memperjuangan agama dan bangsa serta negara
sangat bermertabat dimata dunia.

3 ulasan:

Aziz berkata...

ASSALAMU'ALAIKUM SEMUA SAUDARA SEAGAMA..TERUTAMA SEKALI KAMU PENYOKONG2 DSAI..SEDARLAH DARI TIDUR MU...AKU TAK PANDAI NAK MENGOLAH BAHASA MENJADIKAN IA PANJANG LEBAR..TAPI AKU RASA CUKUP UNTUK KAMU SEMUA FAHAMI. APAKAH KAMU RASA DSAI DIINANYA ATAU BELIAU TELAH MENGINANYA DIRINYA SENDIRI???? BERI LAH SEDIKIT PERHATIAN TERHADAP APA YANG AKU KATAKAN DIBAWAH INI....
1) SUASANA JEREBU YANG BERLAKU DI SEKITAR TAHUN 1998/99?...APAKAH KAMU FIKIR IANYA SEMATA2 DISEBABKAN OLEH PEMBAKARAN DI SUMATRA???? ATAU PERNAHKAH KAMU TERFIKIR YANG IANYA SEBAGAI SUATU ISYARAT DARI ALLAH SUBHANAHUTA'ALA ????....FIKIRKANLAH APA LAGI YANG AKAN TERJADI ANDAI KATA DSAI BERADA DITAMPOK KUASA SEBAGAI PM...NIK AZIZ DAN KAMU ORNG2 PAS TENTU LEBEH FAHAM...BAYANGKAN KITA SEMUA TELAH MEMILIH DSAI SEBAGAI PEMIMPIN..NA'UZUBILLAH....MOGA ALLAH MENGAMPUNI KITA SEMUA...APA PULA LAGI BALA YANG AKAN ALLAH SEDIAKAN UNTUK KITA SEMUA...NIK AZIZ DAN KAMU ORANG2 PAS TAK BOLEH NAK FIKIR KE???? MANA 'AKAL KAMU????..MAAF...SEBENARNYA KAMU SEMUA TAK PUNYA AKAL..HANYA OTAK...
2) DSAI AMAT HAMPIR UNTUK MENJADI PM...TAPI TELAH TERPINGGIR...
SIAPAKAH YANG MEMINGGIRKANNYA??? TUN MAHATHIR??,UMNO?? DAN KUNCU2NYA???..ATAU PERNAHKAH KAMU TERFIKIR BAHAWA ALLAH SUBHANAHUTA'ALA LAH YANG TELAH MEMINGGIRKANNYA????...
3) TIDAK KAH KAMU ORANG2 PAS SEDAR BAHAWASANYA MANUSIA HANYA MERANCANG DAN ALLAH LAH YANG MENENTUKAN SEGALA....SUSAH SANGAT KAH KAMU ORANG2 PAS NAK FAHAM??????
3) NIK AZIZ, GEMBIRA KAH KAMU DENGAN GELARAN 'TOK GURU'???..APAKAH KAMU BENAR2 SEORANG TOK GURU YANG TAK DAPAT NAK BUAT SUATU KESIMPULAN YANG AMAT MUDAH DEK KERANA 'ILMU MU TERLALU TINGGI?????
4) INSAF LAH KAMU NIK AZIZ..JANGANLAH KAMU MENYESATKAN LAGI PENGIKUT2 MU KERANA DSAI DAN POLITIK MU YANH CETEK....
DAN AKHIR SEKALI AKU MENYERU DISINI SUPAYA KITA ORANG2 MELAYU BERSATU...DEMI UGAMA ..BANGSA DAN TANAH AIR....
BENGAP SANGATKAH NIK AZIZ TU???

Z-MAY berkata...

nik aziz akan terus tersesat dengan anganannya untuk menggulingkan umno, kerana baginya umno kapir tp dap islam. sebab itu dia sokong dap utk memerintah .

Tai berkata...

Apa nak buat encik, mereka lebih suka kerjasama dengan musuh yang nak hancurkan agama.